حواشی تمرین پرسپولیس؛ از مصائب خبرنگاران تا درگیری لفظی رحمان احمدی با یک هوادار
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
حواشی تمرین پرسپولیس؛ از مصائب خبرنگاران تا درگیری لفظی رحمان احمدی با یک هوادار

یکی دیگر از مشکلات امروز برای خبرنگاران و تماشاگران آلودگی بیش از اندازه سکوهای ورزشگاه درفشی فر بود به گونه‌ای که در پایان تمرین لباس خبرنگاران و طرفداران خاک آلود بود.

در میانه تمرین امروز یکی از تماشاگران به کنایه به رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: "تو برای چه به پرسپولیس آمده‌ای؟" که این موضوع موجب درگیری لفظی رحمان احمدی با این تماشاگر شد.

مجموع تماشاگران تمرین امروز پرسپولیس کمتر از 20 نفر بود که نیمی از آنان را خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های گروهی تشکیل می دادند.

در پایان تمرین امروز پرسپولیس بار دیگر مسئولان ورزشگاه درفشی فر خبرنگاران را از ورود به زمین برای انجام مصاحبه منع کردند و آنها را به سمت درب شرقی ورزشگاه راهنمایی کردند که در آن ورودی نیز به دلیل جلوگیری از ورود خبرنگاران آنها موفق به انجام مصاحبه با بازیکنان نمی شدند و یا مجبور بودند برای مصاحبه جلوی ماشین بازیکنان را بگیرند.


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: